Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna Sojusze MOG i aMOG
Forum sojuszu Masters of Galaxy i naszej akademii
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SPEEDSIM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna -> Rozmowy o grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastique
Wymiatacz forum



Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Śro 6:09, 08 Lut 2006    Temat postu: SPEEDSIM

Wyczilem czemu speedsim daje bledne wyniki. Autor programu posluguje sie stalymi. Tj. np. szansa na odbudowe 1 dzialka na planecie wynosi 0,7 co wcale nie oznacza ze odbuduje sie 0,7 wszystkiego, bo mamy tu do czynienia z prawdopodobienstwem. Autor speedsima niestety zrobil takie zalozenie i to nietylko w tym miejscu. Efekt do tego przykladu wyglada tak, ze zawsze przy ataku jesli mamy jakiekolwiek 1 dzialko i zostaje ono zniszczone to pomimo 70% szans na odbudowe nie zostaje ono wcale odbudowane, dodatkowo ilosc odbudowanych dzial na planecie takze da sie znacznie lepiej oszcowac podajac np przedzial przewidywanych wartosci niz podac ze odbuduje sie 0,7 wszystkiego, co jest na 70% informacja bledna Confused Podejrzewam, ze podczas ataku tez wykorzystywane sa stale zamiast liczb policzonych za pomoca prawdopodobienstwa, a algorytm na przeliczenia symulacyjne jest tak naprawde znacznie bardziej skomplikowany.

Jak po sesji znajde troche czasu zaczne pisac swoj symulator, zgadnijcie ktory sojusz go dostanie... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szopol
Ataker



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z kątowni :D

PostWysłany: Śro 11:07, 08 Lut 2006    Temat postu:

Nom speedsim klamie to juz kazdy chyba wie, ale autor i tak sie postaral... A jak zrobisz ten symulator to daj znac Very Happy Chetnie bede pierwszym testerem ^.^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nightwoolf
Gaduła



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:31, 08 Lut 2006    Temat postu:

mastique- niech zgadne,sprzedasz go P12 za niewyobrazalne ilosci surowki? [po ktora i tak pozniej do Ciebie przyleca Razz ] Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastique
Wymiatacz forum



Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Śro 13:26, 08 Lut 2006    Temat postu:

hehe nie, dam go sojuszowi MOGe do ktorego jutro przechodze:PPPPP A tak serio to ze 2-3 miesiace potrwa jak nie dluzej, takie rzeczy sie troche pisze kumpel pisal miesiac* zwykla *użyłem w tym miejscu bardzo brzydkiego słowa i jest mi wstyd* obliczajaca wydobycie z kopaln i mu 2 tygodnie zeszlo:/

*planowal pisac miesiac- zeszlo 2 tygodnie dluzej o to mi chodzilo:PPPPP


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mastique dnia Czw 15:57, 09 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cahir aep Ceallach
Super mega spamer :]



Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pod Łodzią, dokladnie Andrespol

PostWysłany: Śro 20:07, 08 Lut 2006    Temat postu:

Ja mam kumpla ktory robil komunikator przez LAN okolo pol roku Wink. Tak wiec wiem, ze to nie jest proste Very Happy Very Happy. A co do speed sima... Chyba kazdy wie, ze ma on mnostwo bledow Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cahir aep Ceallach dnia Śro 20:27, 08 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
washington
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Śro 20:22, 08 Lut 2006    Temat postu:

heh... pol roku...

Ja w pracy dostalem 2 tygodnie na napisanie kompilatora do jakiegos glupiego jezyka, ktory sobie jakis architekt wymyslil...
W tym czasie trzeba go nie tylko zaimplementowac, ale tez przetestowac. No i na ogame tez musi sie znalezc czas oczywiscie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregusss
Wymiatacz forum



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: yyyyyy.... -------> stamtad

PostWysłany: Czw 8:44, 09 Lut 2006    Temat postu:

mam wtyki na 1uni i tam koles konczyl jakis symulator...pogadac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ice-Man
Potrójny as



Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 15:39, 09 Lut 2006    Temat postu:

Jak możesz to czemu nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna -> Rozmowy o grze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin