Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna Sojusze MOG i aMOG
Forum sojuszu Masters of Galaxy i naszej akademii
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycja fuzji
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna -> Rozmowy o grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walek28
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Wto 8:54, 04 Wrz 2007    Temat postu: Propozycja fuzji

Dostaliśmy propozycje fuzji z M.W.o.D jeszcze nie wiem jakie warunki postawią ale zastanówcie się i piszcie co o tym sądzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek1111
Maniak forum



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 9:33, 04 Wrz 2007    Temat postu:

jestem za!!!

Ale oczywiście na dobrych warunkach!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toreto
Podwójny as



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 13:05, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Maciek1111 napisał:
jestem za!!!

Ale oczywiście na dobrych warunkach!!!!!!!!!!!!!


popieram przedmowce....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walek28
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Wto 13:42, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Jak to przeczytacie to chyba nie będziecie już chcieli tej fuzji.

Cytat:
my chcemy żebyście przestąpili do naszego soja tag znasz to nie bede pisał 2 razy sytuacja jest prosta widząc waszych członków sojuszu 5 z was ma więcej niż prug pkt reszta założy akademie i te 5 osob dostaną rangi widziałem 3 osoby w zarządzie wieć te trzy osoby dostaną funkcie zastępcy prawej ręki itp czy odpowiada ci to ja pisałem do twojego szefa i on ma mi odpowiedzieć do godz 20 a jak nie to wojna


Czy mi się wydaje czy to jest groźba!!??
Gość chyba pomylił sojusze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek1111
Maniak forum



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 15:04, 04 Wrz 2007    Temat postu:

ooo!!!!

to tak brzmi!!!!

On chyba naprawdę pomylił sojusze!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walek28
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Wto 16:31, 04 Wrz 2007    Temat postu:

No pomylił


Cytat:
7233031 15:52:44
ok to do rzeczy my chcemy żebyście wstąpili do nas wszyscy dostaniecie jkąś range z np prawa ręka zastępca i radny grafik dyplomata jest was 9 więc każdy dostanie dobrą range
7233031 15:53:02
bedziecie mogli zarządzać sojuszem
7233031 15:53:14
i robić co bedziecie chcieli
7233031 15:54:18
oczywiście tak jak to jest w każdym soju za zgodą reszty członków np nie można wywołać wojny nie konsultując tego z innymi członkami sojuszu
7233031 15:54:26
co wy na to
7233031 15:54:38
przystępujecie czy nie



Ja nie wiem ale nie jestem za tym żeby MOG całkiem zniknęło
Jeżeli to całkiem nowy sojusz (nazwa TAG)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek1111
Maniak forum



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 16:36, 04 Wrz 2007    Temat postu:

nazwa musi byc nasza !!!!
MOG jest jednym z najstarszych sojuszy na tym uni i nie można tak łatwo
odpuszczać coś nie coś znaczącej nazwy !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
THE BIGGEST SIMON
Spamer forum



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 22:03, 04 Wrz 2007    Temat postu:

niech te nooby ssają !! no nie Otrin Very Happy

MOG jest niezależne !!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toreto
Podwójny as



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 6:19, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Maciek1111 napisał:
nazwa musi byc nasza !!!!
MOG jest jednym z najstarszych sojuszy na tym uni i nie można tak łatwo
odpuszczać coś nie coś znaczącej nazwy !!!


Mowisz w moich slowach Very Happy
Szymus Wink ty tez Razz
Ale dobrze powiedziane niech "ssaja" Very Happy
No to musze zaczac robic owieczki ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ice-Man
Potrójny as



Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 14:39, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Tak jest. Chcą wojny, to będą mieli wojnę. Niekt nie będzie zadzierał z MOGiem. <wrrr>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walek28
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Śro 21:04, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Pytają jakie warunki by były gdyby oni do nas wstąpili

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ice-Man
Potrójny as



Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 9:55, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Kiedyś przedstawiałem warunki fuzji, które zdecydowana większość uznała za doskonałe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toreto
Podwójny as



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 12:58, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Moim zdaniem 2 glowne warunki to:
- tag MOG zostaje na wieki
- oni do nas Razz
uwazam ze tego sie trzeba trzymac kurczowo ... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ice-Man
Potrójny as



Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 13:25, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Popieram...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walek28
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Pią 6:36, 07 Wrz 2007    Temat postu:

Przedstawiłem im nasze warunki (tzn. Icka choć troche je zmodyfikowałem) maja się zastanowić, na razie dali mi to:

przeczytaj to

KONSTYTUCJA

I. [SOJUSZ]

Sojusz jest dobrowolnym zrzeszeniem osób grających za pomocą przeglądarki internetowej w strategiczną grę symulacyjną [link widoczny dla zalogowanych] których łączą chęć gry oraz wspólne uznawanie tych samych zasad i wartości.

II. [ZADANIA SOJUSZU]

1. Zadaniem sojuszu jest podtrzymywanie i umacnianie więzi łączących członków [sojuszników], obrona członków i zapewnianie im warunków do najlepszego rozwoju, gdy tylko jest to możliwe.
2. Miejsce w statystykach zarówno całego Sojuszu jak i poszczególnych jego członków jest sprawą drugorzędną.
3. Sojusz będzie służył swoim członkom każdą formą pomocy gdy tylko będzie ona potrzebna i osiągalna, a także nie zostanie zmarnowana. Decyzja o udzieleniu pomocy przez cały Sojusz należy do Rady Bezpieczeństwa.
4. Sojusz otacza opieką i udziela, w miarę swojej możliwości, pomocy członkom sojuszu AKADEMIA

III. [KONSTYTUCJA]

1. Konstytucja jest najwyższym prawem. Podlegają jej wszyscy sojusznicy.
2. Postanowienia Konstytucji mają pierwszeństwo przed wszelkimi unormowaniami przyjętymi przez Radę Bezpieczeństwa.

IV. [ORGANY]

1. Najwyższym organem Sojuszu jest Zgromadzenie Ogólne Członków Sojuszu. Zgromadzenie Ogólne Członków Sojuszu podejmuje decyzję w sprawach przekraczających kompetencje Rady Bezpieczeństwa i w innych sprawach wniesionych pod jego obrady przez co najmniej 10 sojuszników. Zgromadzenie Ogólne Członków Sojuszu podejmuje decyzje poprzez forum sojuszu, w głosowaniu trwającym co najmniej 48 godzin. Do ważności głosowania wymagane jest oddanie głosów przez co najmniej 1 + 1 członka sojuszu.
2. Organem wykonawczym Sojuszu jest Rada Bezpieczeństwa [RB], składająca się z trzech członków. Rada Bezpieczeństwa jest zwierzchnikiem wszystkich członków Sojuszu. Kadencja Rady Bezpieczeństwa trwa trzy miesiące. Rada Bezpieczeństwa jest związana decyzjami podejmowanymi przez Zgromadzenie Ogólne Członków Sojuszu.
3. Rada Bezpieczeństwa wybierana jest większością głosów na forum Sojuszu w głosowaniu powszechnym, trwającym co najmniej 24 godziny. Wybory do Rady Bezpieczeństwa przeprowadza ustępująca Rada Bezpieczeństwa, zamieszczając na forum sojuszu w odpowiednim czasie informację o otwarciu przyjmowania zgłoszeń na kandydatów do Rady Bezpieczeństwa.
4. Każdy członek sojuszu posiadający co najmniej 6 miesięczny staż członkowski posiada czynne i bierne prawo wyborcze (możliwość wyboru i bycia wybranym) do Rady Bezpieczeństwa.
5. Kandydat na członka Rady Bezpieczeństwa przedkłada na forum Sojuszu program wyborczy. Rada Bezpieczeństwa po zgłoszeniu się kandydata może jeden raz pozbawić sojusznika biernego prawa wyborczego, podając do powszechnej wiadomości przyczynę pozbawienia tego prawa.
6. W przypadku nie zgłoszenia się wymaganej liczby kandydatów Rada Bezpieczeństwa zarządza przedłużenie okresu zgłaszania kandydatur lub desygnuje na kandydata sojusznika według własnego uznania.
7. Do Rady Bezpieczeństwa wchodzą kandydaci, którzy uzyskali największą liczbę głosów w głosowaniu. W przypadku uzyskania równej liczby głosów przez kilku kandydatów Rada Bezpieczeństwa zarządza w stosunku do nich głosowanie uzupełniające.
8. Czas trwania kadencji Rady w wyjątkowych sytuacjach może zostać przedłużony na czas nieokreślony pod warunkiem zgody większości zabierających głos sojuszników wyrażonej w przynajmniej 24 godzinnym głosowaniu oraz skrócony na takich samych zasadach. W czasie głosowania Rada ma obowiązek powstrzymać się od wydawania strategicznych rozporządzeń oraz decyzji personalnych.
9. Rada Bezpieczeństwa podejmuje decyzje większością głosów. W przypadku braku możliwości podjęcia kolegialnej decyzji, w sytuacji nagłej, członek Rady - po uprzednim powiadomieniu pozostałych członków Rady za pomocą mechanizmu gry - może samodzielnie podjąć decyzję należącą do kompetencji Rady Bezpieczeństwa, za wyjątkiem decyzji o wypowiedzeniu lub przystąpieniu do wojny.

V. [PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁONKÓW ORGANÓW]

1. Do kompetencji i obowiązków Rady Bezpieczeństwa Sojuszu należą, w szczególności:
1) wykonywanie decyzji Zgromadzenia Ogólnego Członków Sojuszu,
2) reprezentacja Sojuszu na arenie gry,
3) kierowanie Sojuszem,
4) podejmowanie decyzji personalnych i strategicznych, w tym zawieranie paktów,
5) ustanawianie Regulaminów i wydawanie zarządzeń,
6) rozsądzanie kwestii wątpliwych i spornych,
7) ustanawianie rang w sojuszu,
8 ) nakładanie kar na członków sojuszu,
9) decydowanie o wypowiedzeniu lub przystąpieniu do wojny,
10) powoływanie i rozwiązywanie AKADEMII oraz sprawowanie nad nią nadzoru,
11) dokonywanie wykładni Konstytucji.
2. Rada Bezpieczeństwa Sojuszu nie jest uprawniona do:
1) rozwiązania sojuszu,
2) zawierania paktów albo koalicji ograniczających niezależność lub suwerenność,
3) prowadzenia polityki wrogości i alienacji na arenie gry oraz eskalacji działań wojennych prowadzących do wyniszczenia Sojuszu,
4) powierzenia wykonywania swoich obowiązków osobie nie będącej członkiem Sojuszu.
3. Do wyłącznej Kompetencji Zgromadzenia Ogólnego Członków Sojuszu należy odwołanie urzędującej Rady Bezpieczeństwa oraz wybór członków Rady w przypadku ustąpienia wszystkich jej członków lub zakończenia przez nich gry.

VI. [KARY]

Za nieprzestrzeganie postanowień zawartych w Konstytucji oraz obowiązujących Regulaminów i zarządzeń Rada Bezpieczeństwa może nakładać w szczególności następujące kary na członków:
1) wykluczenie z sojuszu,
2) przeniesienie na czas określony lub nieokreślony do akademii,
3) degradacja (zmiana lub pozbawienie rangi oraz związanych z nią uprawnień),
4) nakazanie określonego zachowania.

VII. [KOMUNIKACJA W SOJUSZU]

1. Podstawową formą komunikacji w Sojuszu jest umieszczanie wiadomości na forum Sojuszu, którego adres znajduje się w obszarze wewnętrznym sojuszu,
2. Każdy członek sojuszu zobowiązany jest do niezwłocznego zarejestrowania się na forum Sojuszu
3. Wysyłanie wiadomości do Sojuszu za pomocą mechanizmów gry dozwolone jest tylko w sprawach bardzo ważnych i nie cierpiących zwłoki.

VIII. [CZŁONKOWIE]

1. Największą wartością i siłą sojuszu są jego członkowie. Każdy członek sojuszu jest jego częścią.
2. Maksymalną liczbę członków sojuszu ustala Rada Bezpieczeństwa.

IX. [PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁONKÓW]

1. Każdego członka Sojuszu obowiązuje uznawanie następujących wartości w grze:
1) sojusznik przestrzega zasad gry i zachowuje jej czystość (zakaz używania błędów w grze i niedozwolonego oprogramowania lub ingerowania w kod gry itp.),
2) sojusznik dba o dobro Sojuszu oraz jego wizerunek na arenie gry, z szacunkiem odnosi się do członków Sojuszu i akademii,
3) sojusznik udziela w ramach własnych możliwości pomocy w przedsięwzięciach Sojuszu,
4) sojusznik przedkłada interes i dobro Sojuszu nad własne dobro jako sojusznika i własny interes,
5) sojusznik udziela wszelkiej dostępnej mu w granicach rozsądku pomocy innym członkom Sojuszu i akademii
6) sojusznik bierze czynny udział w życiu Sojuszu podtrzymując więzi za pomocą forum sojuszu
7) sojusznik podporządkowuje się decyzjom Rady Bezpieczeństwa.

2. Niedozwolone są jakiekolwiek działania mogące wyrządzić szkodę Sojuszowi lub jego członkom, w szczególności zabronione jest przekazywanie jakichkolwiek informacji o mających miejsce lub planowanych działaniach Sojuszu i akademii, a także informacji o znaczeniu strategicznym (stan i położenie floty, rozmieszczenie sojuszników itp.).
3. Prywatne umowy między członkami sojuszu (np. NAP - y), a osobami do niego nie należącymi są dozwolone, jednak nie obowiązują one pozostałych członków Sojuszu i nie mogą stać się podstawą do jakichkolwiek roszczeń wobec sojuszu lub odmowy pomocy członkom sojuszu i akademii.
4. W uzasadnionych przypadkach członek Sojuszu powiązany w osobą z zewnątrz może się ubiegać o wyjątkowe traktowanie, np. całkowite lub częściowe wyłączenie z działań wojennych wobec podpisanego osobistego paktu. Decyzję taką może podjąć jedynie Rada Bezpieczeństwa, a odmowa nakłada na członka Sojuszu obowiązek zerwania lub zawieszenia umowy uniemożliwiającej działanie zgodne z intencjami Sojuszu.
5. Sojusznicy nie mogą podszywać się i szpiegować wnikając w szeregi innych sojuszy. Zabronione jest także oszustwo, nawet jeśli chodzi o przeciwników (oszustwem nie jest zmylenie przeciwnika).
6. Zabronione jest obrażanie członków innych sojuszy nawet wrogo nastawionych do Sojuszu lub będących w stanie wojny z Sojuszem.

X. [AKADEMIA]

1. AKADEMIA jest odrębną częścią Sojuszu powoływaną w razie potrzeby przez Radę Bezpieczeństwa i działającą na osobnych zasadach, ustalonych przez tą Radę. Może istnieć tylko jedna AKADEMIA w tym samym czasie.
2. Do głównych zadań Akademii należy szkolenie i selekcja przyszłych członków Sojuszu.
3. Pomoc militarna członkowi akademii może zostać udzielona po złożeniu prośby w odpowiednim dziale na forum sojuszu.
4. Postanowienia Konstytucji stosuje się odpowiednio do członków akademii.


XI. [ZMIANA KONSTYTUCJI]

1. Zmiana konstytucji może nastąpić na wniosek Rady Bezpieczeństwa lub 5 członków Sojuszu. Po upływie co najmniej 7 dni od dnia opublikowania projektu przez Wnioskodawców, na forum sojuszu przeprowadza się głosowanie nad zaproponowanymi zmianami.
2. Głosowanie jest ważne jeżeli weźmie w nim udział co najmniej 2/3 liczby członków Sojuszu. Zmianę konstytucji przyjmuje się głosami 2/3 członków Sojuszu. Czas głosowania nie może być krótszy niż 72 godziny.

XII. [WEJŚCIE W ŻYCIE]

Konstytucja wchodzi w życie po upływie 30 dni od dnia jej ogłoszenia na forum Sojuszu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna -> Rozmowy o grze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin