Autor |
Wiadomość |
Ice-Man |
Wysłany: Czw 15:39, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
Jak możesz to czemu nie? |
|
|
gregusss |
Wysłany: Czw 8:44, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
mam wtyki na 1uni i tam koles konczyl jakis symulator...pogadac? |
|
|
washington |
Wysłany: Śro 20:22, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
heh... pol roku...
Ja w pracy dostalem 2 tygodnie na napisanie kompilatora do jakiegos glupiego jezyka, ktory sobie jakis architekt wymyslil...
W tym czasie trzeba go nie tylko zaimplementowac, ale tez przetestowac. No i na ogame tez musi sie znalezc czas oczywiscie |
|
|
Cahir aep Ceallach |
Wysłany: Śro 20:07, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
Ja mam kumpla ktory robil komunikator przez LAN okolo pol roku . Tak wiec wiem, ze to nie jest proste . A co do speed sima... Chyba kazdy wie, ze ma on mnostwo bledow |
|
|
mastique |
Wysłany: Śro 13:26, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
hehe nie, dam go sojuszowi MOGe do ktorego jutro przechodze:PPPPP A tak serio to ze 2-3 miesiace potrwa jak nie dluzej, takie rzeczy sie troche pisze kumpel pisal miesiac* zwykla *użyłem w tym miejscu bardzo brzydkiego słowa i jest mi wstyd* obliczajaca wydobycie z kopaln i mu 2 tygodnie zeszlo:/
*planowal pisac miesiac- zeszlo 2 tygodnie dluzej o to mi chodzilo:PPPPP |
|
|
Nightwoolf |
Wysłany: Śro 12:31, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
mastique- niech zgadne,sprzedasz go P12 za niewyobrazalne ilosci surowki? [po ktora i tak pozniej do Ciebie przyleca ] |
|
|
Szopol |
Wysłany: Śro 11:07, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
Nom speedsim klamie to juz kazdy chyba wie, ale autor i tak sie postaral... A jak zrobisz ten symulator to daj znac Chetnie bede pierwszym testerem ^.^ |
|
|
mastique |
Wysłany: Śro 6:09, 08 Lut 2006 Temat postu: SPEEDSIM |
|
Wyczilem czemu speedsim daje bledne wyniki. Autor programu posluguje sie stalymi. Tj. np. szansa na odbudowe 1 dzialka na planecie wynosi 0,7 co wcale nie oznacza ze odbuduje sie 0,7 wszystkiego, bo mamy tu do czynienia z prawdopodobienstwem. Autor speedsima niestety zrobil takie zalozenie i to nietylko w tym miejscu. Efekt do tego przykladu wyglada tak, ze zawsze przy ataku jesli mamy jakiekolwiek 1 dzialko i zostaje ono zniszczone to pomimo 70% szans na odbudowe nie zostaje ono wcale odbudowane, dodatkowo ilosc odbudowanych dzial na planecie takze da sie znacznie lepiej oszcowac podajac np przedzial przewidywanych wartosci niz podac ze odbuduje sie 0,7 wszystkiego, co jest na 70% informacja bledna Podejrzewam, ze podczas ataku tez wykorzystywane sa stale zamiast liczb policzonych za pomoca prawdopodobienstwa, a algorytm na przeliczenia symulacyjne jest tak naprawde znacznie bardziej skomplikowany.
Jak po sesji znajde troche czasu zaczne pisac swoj symulator, zgadnijcie ktory sojusz go dostanie... |
|
|