Sojusze MOG i aMOG
Forum sojuszu Masters of Galaxy i naszej akademii
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sojusze MOG i aMOG Strona Główna
->
Rozmowy o grze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Część ogólnodostępna
----------------
Informacje ogólne
Sojusz MOG
Akademia aMOG
Forum wspólne MOG i aMOG
----------------
Informacje
Namiary na farmy i ostrych graczy
Pytania
Rozmowy o grze
Urlopy, bany, konta do wzięcia
Off topic
FAQ
Sojusz MOG
----------------
Wojny
Księżyce
Pomoc po zezłomowaniu
Ustawki na próby moonowe
Wyniki walk- RW
RW- starcia tytanów
Rozmowy o sojuszu
Statystyki
Archiwum sojuszu
Akademia MOG
----------------
Jestem nowy w akademii
Wyniki walk- RW
Starcia Goliatów
Rozmowy o akademii
Handel, wymiany
----------------
Handel w 1G i okolicach
Handel w 2G i okolicach
Handel w 3G i okolicach
Handel w 4G i okolicach
Handel w 5G i okolicach
Shoutbox
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ice-Man
Wysłany: Czw 15:39, 09 Lut 2006
Temat postu:
Jak możesz to czemu nie?
gregusss
Wysłany: Czw 8:44, 09 Lut 2006
Temat postu:
mam wtyki na 1uni i tam koles konczyl jakis symulator...pogadac?
washington
Wysłany: Śro 20:22, 08 Lut 2006
Temat postu:
heh... pol roku...
Ja w pracy dostalem 2 tygodnie na napisanie kompilatora do jakiegos glupiego jezyka, ktory sobie jakis architekt wymyslil...
W tym czasie trzeba go nie tylko zaimplementowac, ale tez przetestowac. No i na ogame tez musi sie znalezc czas oczywiscie
Cahir aep Ceallach
Wysłany: Śro 20:07, 08 Lut 2006
Temat postu:
Ja mam kumpla ktory robil komunikator przez LAN okolo pol roku
. Tak wiec wiem, ze to nie jest proste
. A co do speed sima... Chyba kazdy wie, ze ma on mnostwo bledow
mastique
Wysłany: Śro 13:26, 08 Lut 2006
Temat postu:
hehe nie, dam go sojuszowi MOGe do ktorego jutro przechodze:PPPPP A tak serio to ze 2-3 miesiace potrwa jak nie dluzej, takie rzeczy sie troche pisze kumpel pisal miesiac* zwykla *użyłem w tym miejscu bardzo brzydkiego słowa i jest mi wstyd* obliczajaca wydobycie z kopaln i mu 2 tygodnie zeszlo:/
*planowal pisac miesiac- zeszlo 2 tygodnie dluzej o to mi chodzilo:PPPPP
Nightwoolf
Wysłany: Śro 12:31, 08 Lut 2006
Temat postu:
mastique- niech zgadne,sprzedasz go P12 za niewyobrazalne ilosci surowki? [po ktora i tak pozniej do Ciebie przyleca
]
Szopol
Wysłany: Śro 11:07, 08 Lut 2006
Temat postu:
Nom speedsim klamie to juz kazdy chyba wie, ale autor i tak sie postaral... A jak zrobisz ten symulator to daj znac
Chetnie bede pierwszym testerem ^.^
mastique
Wysłany: Śro 6:09, 08 Lut 2006
Temat postu: SPEEDSIM
Wyczilem czemu speedsim daje bledne wyniki. Autor programu posluguje sie stalymi. Tj. np. szansa na odbudowe 1 dzialka na planecie wynosi 0,7 co wcale nie oznacza ze odbuduje sie 0,7 wszystkiego, bo mamy tu do czynienia z prawdopodobienstwem. Autor speedsima niestety zrobil takie zalozenie i to nietylko w tym miejscu. Efekt do tego przykladu wyglada tak, ze zawsze przy ataku jesli mamy jakiekolwiek 1 dzialko i zostaje ono zniszczone to pomimo 70% szans na odbudowe nie zostaje ono wcale odbudowane, dodatkowo ilosc odbudowanych dzial na planecie takze da sie znacznie lepiej oszcowac podajac np przedzial przewidywanych wartosci niz podac ze odbuduje sie 0,7 wszystkiego, co jest na 70% informacja bledna
Podejrzewam, ze podczas ataku tez wykorzystywane sa stale zamiast liczb policzonych za pomoca prawdopodobienstwa, a algorytm na przeliczenia symulacyjne jest tak naprawde znacznie bardziej skomplikowany.
Jak po sesji znajde troche czasu zaczne pisac swoj symulator, zgadnijcie ktory sojusz go dostanie...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin